Συμμετοχή της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας σε Workshop στο Βρότσλαβ της Πολωνίας
Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας συμμετείχε ενεργά στο Greek Tourism Workshop που πραγματοποιήθηκε στο Βρότσλαβ της Πολωνίας, με τη συμμετοχή επιχειρηματιών και επαγγελματιών του κλάδου από τις περιοχές της Εύβοιας, Ευρυτανίας και Φθιώτιδας. Η συνεργασία διοργανώθηκε σε συνεννόηση με το Επιμελητήριο Εύβοιας, με στόχο την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής.
Κατά τη διάρκεια του workshop, που διεξήχθη στην τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Πολωνίας, οι συμμετέχοντες επαγγελματίες πραγματοποίησαν κατ’ ιδίαν συναντήσεις με πάνω από 30 δημοσιογράφους προερχόμενους από τις κυριότερες πολωνικές εφημερίδες και μέσα ενημέρωσης, καθώς και με tour operators, travel agents και influencers. Αυτοί οι επαγγελματίες παρουσίασαν το τουριστικό προϊόν της Στερεάς Ελλάδας με τον πιο επαγγελματικό τρόπο, συγκεντρώνοντας θετικές κριτικές και δημιουργώντας νέες συνεργασίες για το άμεσο μέλλον.
Ένας από τους βασικούς στόχους ήταν η ενδυνάμωση μίας ήδη συνεργαζόμενης και ιδιαίτερα ανταγωνιστικής τουριστικής αγοράς. Υπήρξε προσπάθεια maximization της προβολής της περιοχής, καθώς και ανάδειξης των θεματικών τουριστικών προϊόντων μας σε ένα τουριστικό κοινό που τα τελευταία χρόνια επιλέγει συστηματικά την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, επενδύοντας σε ταξίδια όλο το χρόνο. Η συγκεκριμένη αγορά δείχνει συνεχή αύξηση στον αριθμό επισκεπτών και στέλνει θετικά μηνύματα για την αξία της ιστορίας και του πολιτισμού μας.
Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού της Στερεάς Ελλάδας, Φανή Παπαθωμά, τόνισε τη σημασία της συμμετοχής στην εκδήλωση: «Η Πολωνική αγορά δείχνει ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την περιοχή μας, την ιστορία και τον πολιτισμό της, καθώς και τις φυσικές μας ομορφιές. Ήδη έχουμε επενδύσει στην προώθηση στην αγορά της Βαρσοβίας και, συνεχίζοντας αυτή τη στρατηγική, προχωρήσαμε στη συμμετοχή στο workshop του Βρότσλαβ, που αποτελεί κέντρο με πληθυσμό 650.000 κατοίκους. Παρουσιάσαμε το δυναμικό μας πρόγραμμα σε επαγγελματίες του τουρισμού της ευρύτερης περιοχής και έτσι ενισχύσαμε ακόμα περισσότερο το τουριστικό προφίλ μας σε μία από τις πιο ισχυρές αγορές για εμάς.»
Η συνεχής και στοχευμένη προβολή της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας είναι κύριος στόχος της δράσης μας, με τα αποτελέσματα να δείχνουν την επιτυχία αυτής της στρατηγικής κάθε μέρα που περνά.