Λειτουργία Υπηρεσιών στις Κοινότητες Άσκρης και Μαυρομματίου
Ο Δήμος Αλιάρτου – Θεσπιέων ανακοινώνει στους πολίτες την έναρξη λειτουργίας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση και εκπαίδευση των Δημοτών στην ηλεκτρονική έκδοση εγγράφων μέσω της πλατφόρμας gov. Από την 8η Απριλίου 2025, οι Δημότες θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτούν απαραίτητα έγγραφα χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας.
Ποια έγγραφα θα μπορούν να εκδοθούν;
Οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να εκδώσουν τα παρακάτω έγγραφα:
- Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας Δημότη Αλιάρτου – Θεσπιέων
- Πιστοποιητικό Ταυτοπροσωπίας
- Πιστοποιητικό Γέννησης και Εντοπιότητας
- Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης
- Πιστοποιητικό Εγγυτέρων Συγγενών
- Ληξιαρχική Πράξη Γάμου
- Ληξιαρχική Πράξη Γεννήσεως
- Ληξιαρχική Πράξη Βαπτίσεως
- Ληξιαρχική Πράξη Θανάτου
- Υποβολή οποιαδήποτε αίτησης προς τον Δήμο
Πρόγραμμα Λειτουργίας:
Η παροχή αυτών των υπηρεσιών θα πραγματοποιείται σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:
- Δευτέρα: Δημοτική Κοινότητα Άσκρης
- Τρίτη: Δημοτική Κοινότητα Μαυρομματίου
- Τετάρτη: Δημοτική Κοινότητα Άσκρης
- Πέμπτη: Δημοτική Κοινότητα Μαυρομματίου
- Παρασκευή: Δημοτική Κοινότητα Άσκρης
Επιπλέον, για τους κατοίκους των Δημοτικών Κοινοτήτων Λεονταρίου και Θεσπιών, τα παραπάνω έγγραφα μπορούν να εκδίδονται καθημερινά μέσω των υπηρεσιών του Δήμου στις Θεσπιές, διευκολύνοντας την άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών.
Με αυτές τις πρωτοβουλίες, ο Δήμος Αλιάρτου – Θεσπιέων προσπαθεί να ενισχύσει την εξυπηρέτηση των πολιτών του, προάγοντας την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και διευκολύνοντας τη διαδικασία έκδοσης των απαραίτητων εγγράφων.